Min lillebror i Aftonbladet

Mamma var här idag, min lillebror hade varit med i Aftonbladet. Hur stor är chansen? Sökte artikeln på nätet men naturligtvis måste man vara medlem och det kostar pengar för att kunna läsa artikeln. Va arg jag blir. Men men. Lånade bilden från aftonbladets hemsida. Han bygger ju dräkter och så, här är han påväg till en tevespels mässa för att dela ut ett pris. OCh där hittade Microsofts VD i sverige honom och undrade varför dom inte fått tagit del av hans byggen av dräkter. MEn han svarade att det hade dom visst, han hade skickat mail och så, så som kompensation kom det hem deras senaste släppta spel fråga mig inte vilket och en T-shirt. Så man vet aldrig, brorsan kanske blir känd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback