Vila och lite hästar

Idag har jag inte gjort mycket. Inte alls mycket faktiskt. Idag är första dagen på länge jag har kunnat bara ta det lugnt och kopplat av. Har kollat 7 avsnitt av SATC. Tvättat ett par tvättmaskiner och sovit gott på soffan ett par timmar. Tror att jag har jobbat så mycket nu, och skolan tog upp rätt mycket tid innan så nu äntligen har jag kunnat slappna av. Känns riktigt skönt. Även fast det finns orosmoln i mitt liv just nu, men det är inte mycket att göra åt. Vi får se hur det utvecklar sig.

Fixade åt Vattar, Gladur och Prix idag. Jenny stackaren är sjuk så jag fixade och mockade åt hennes häst. Har både in och utsläpp imorgon, men det gör mig inte så mycket. Alltså menas det med att jag är själv i stallet imorgon. Tänkte jag skulle rida Vattar en sväng. Han har fått vila lite och tänka över tolkningen. Funderar på om jag ska göra ett försök att köra in honom. Det gick ju bra att dra pulkan, men då behöver jag ju en vagn och en sele. Men det ska nog gå att ordna. Borde ju gå att köpa begagnat. Tyvärr är ju inte körvägarna så bra runt stallet. Men men. Vi får se hur allt utvecklar sig.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Vad är det för orosmoln då? Lilla vännen... Skönt med en ledig dag! Och visst rockar SATC?

Puss

Postat av: Ewe

Hej! Vad är det för orosmoln du har? Lilla vännen då... Skönt med en ledig dag! Och du - visst rockar SATC?

Puss

2009-01-07 @ 22:53:05
URL: http://cuteewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback