Sex and the city

Fick alla säsonger i shoe boxen av mamma och pappa i julklapp. Kollar varje dag nu. Idag blev det bara 10 avsnitt. Dom är helt underbara och man kan fly verkligheten ett tag. Och det är verkligen det jag behöver just nu. ATt både få skratta och gråta. Detta var den bästa presenten på väldigt länge. Så just nu är mitt huvud fyllt av SATC. Och det känns väldigt skönt. När jag har tid på morgonen tar jag och kollar ett avsnitt innan jag går till jobbet. En väldigt bra start på dagen faktiskt.

Det ska ju börja ngn ny serie från samma skapare. Lipstick jungel? om jag inte minns fel, så det kan ju vara ngt att kolla på kanske. Får se. Är väldigt dålig på att följa serier på teve övht. Men men. vi får se hur det går med det. Kanske tom har glömt bort att jag ska kolla när det nu börjar. Men sån är jag. Lättare när man kan kolla när man vill.

Men nu är det dax för sängen utan SATC ikväll. Tar ett nytt tag imorgon igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback