Mat? Vad är det för något?

Har inte ätit på snart ett dygn. Känner mig inte hungrig eller sugen. Vet faktiskt inte. Men ställde mig på vågen imorse -3kg så det är ju bra iaf. Men jag vet inte om det är bästa metoden att inte äta. Jag äter väldigt lite just nu. Är varken sugen eller hungrig. Annars brukar jag bli helt knäpp om jag inte äter. Men nu bara orkar jag inte eller har ingen lust. Men men.

Det konstiga är att när jag slutar äta så brukar inte jag må bra. Men nu mår jag bra och känner inget överhuvudtaget. Så det är skönt. Men i vilket fall är det lite konstigt. Kanske borde äta något innan jag tar mig ut till stallet och gör rent Vattars sår ordentligt. Det är nog ingen fara, men vill kolla för säkerhets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback