Vad är det för vitts med att gratta folk vid 12slaget?

Har knappt sovit i natt. Hela kroppen skriker efter sömn. Våran granne fyller tydligen år. Fick reda på det i natt när det kommit människor gång på gång som sjunger "ja må han leva" i trapphuset från 00,00 och framåt i natt. Vad är det för vitts med det? Vem blir lyckligare av att bli väckt mitt i natten. Jag tror att man vet att man fyller år i vilket fall. MEn tänk på grannarna. Grattar man ngn i en villa mitt i natten, fine. Men i en trappuppgång med skåpluckor som dörrar som man hör allt igenom. Snälla, det lät som dom va i sovrummet och sjöng.

Jag ser iaf ingen mening med det hela. Just nu är jag en irriterad granne som är toktrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback