tråkigt

Hittade de här frågorna i en annan blogg, tyckte de var lite kul grej:


Har du kysst nummer 7?

Nä, absolut inte


Brukar du hänga med nummer 19?

- Inte så ofta direkt

Gillar du nummer 26?

- Underbara Evelina :)

Är 15 din bästis?

- En av mina bästa vänner :)


Älskar du nr 10?

- Kan inte påstå att jag älskar bemanningsassistenteten på jobbet....


Är nr 20 bra?

- världens bästa Ella, som är superbra tränare :)


Har du träffat nr 9 i veckan?

- Nepp


Har nr 16 gått i samma klass som du?

- nej, min stallägare


Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Färjerederiet? Knappast troligt...


Kommentarer
Postat av: Ewe

Tack sötis! :) Du är med underbar. Men när jag läser din blogg verkar det hänt mycket i ditt liv senaste tiden. Hoppas allt är bra! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback