Min kropp vill inte samarbeta

Vad less jag blir. Va ju till naprapaten för snart två veckor sen. Var låst i hela ryggen och högra axle/skuldra. Det har inte blivit bra än i axel/skuldran. Så idag är det återbesök som gäller. Och naturligtvis är jag förkyld idag oxå. Jag blir så less på min kropp. Jag hade ju tänkt att jag skulle komma igång med att ut och gå och så. Men det går ju inte med förkylning, och innan dess hade jag så ont i ryggen så det funkade inte det heller. Det har bara varit strul nu hela tiden. Jag blir lite less faktiskt. Men sen har jag ju inte mått riktigt bra psykiskt heller. Det har varit jobbigt. Riktigt jobbigt. Men idag har jag mått mycket bättre. I natt har jag sovit skönt. HElt underbart. I natt har jag bara drömt lite konstiga drömmar. Men det funkar iaf. Ska bli skönt när allt är över. När hela jag har lugnat ner mig och hittat mina fötter på jorden igen. ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback