Ledig idag

Och det är mycket välbehövligt. Både benen och fötterna verker fortfarande och dom känns som tunga stockar. Har haft sovmorgon idag och det var oxå mkt välbehövligt. Det är så skönt att vara ledig idag, det enda jag har inplanerat är att fixa hästarna och åka till Östhammar och köpa lite spån.

Jag känner bara hur trött jag är. Har massor jag skulle behöva göra, men idag orkar jag inte. Vi får se hur det blir idag. MEn jag tänker inte ta på mig för mkt. Man måste ha ngn dag då man bara softar oxå. OCh det får nog bli idag. Jag har ju varken ngt jag måste passa tid till så det är bara att jag tar det lungt. HAde ryggen varit bättre hade jag nog tagit mig ut på en promenad. Fast det blir nog inte så idag. Det är viktigt att ryggen blir bra först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback