Fjädrar

Undrar egentligen vad det är för fel på folk. Varför fjädrar så lätt bli hönor. Varför ska det alltid pratas bakom ryggar? Varför ska det alltid spridas rykten. Det går nog inte en ända dag utan detta. Och tyvärr så kan man ha sagt ngt som blir för stort utan att man inte velat det från början, och skadar kanske ngn annan. Jag mår sjukt dåligt av detta. Det har legat och grämt mig hela natten. Det är inte roligt alls. Jag ville ju inget illa. Jag ska nog ta och operara bort stämbanden, så slipper man allt. Jag blir så less. Men jag måste passa mig noga och tänkta flera gånger innan jag säger något. Det lovar jag. För just nu mår jag inge vidare alls och känner mig inte ledsen men det känns fel. Eller jag vet inte vad jag ska säga. Jag ville inte att det skulle bli så, och jag grämer mig över det. Och det känns inte bra.

Kommentarer
Postat av: lOvisa

det blir bra ändå det där ska du se.. det är lungt med mig iaf om det var det du tänkte på, ja kan få till det rätt bra själv på samma sätt..

2009-08-07 @ 16:36:18
Postat av: Evelina

Vadan detta?



Haha, ja vi åkte till Öregrund/gräsö. Men du verkade inte så alert när jag sa att jag kanske skulle dit? :P Har du varit på Djurstens kafé?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback