Vårkänslor

Hela kroppen säger till mig att det är vår! Äntligen! Då är det inte långt kvar tills det är sommar. Man kan nu sitta på ballkongen och känna värmen från solen, har ju ballkongen i söderläge. Så nu börjar det klia i fingrarna till att fixa iordning ballkongen. Får se hur det blir. Har mina idéer iaf.

Hästarna har börjat tappa vinterskruden, så nu står man inför några månader med att bli klädd i päls varje gång man borstar. Idag så skoddes även Vattar och nu är vinter sulorna borta och han är bara broddad i fram nu. Känns riktigt skönt. Idag kom även Vattars nya täcke. Jäklarns så snyggt det är :) Kommer lätt att vara snyggast i hagen. Mörkblått med guldkanter. Snyggingen. Ska slänga ut en bild på det sen.

Men nu ska jag lägga mig i soffan. Är verkligen helslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback