Tisdag 30 september

Mitt internet har fortfarande inte kommit igång. :( har ringt teknisksuport flera gånger. Men inget mer händer för det. Suck. Red igår. Vattar va pigg och han tänker mkt framåt nu. Skillnaden är stor nu sen jag rakade honom. Han tyckte det väl var skönt att slippa all den varma pälsen. I helgen ska hästarna stallas in. Dom varnar för minus grader nu så det börjar nog bli dax. Jag va ledig igår och jag var verkligen ledig. Åkte till Östhammar och fika och åt lunch med sandra. Sen åkte jag till stallet och tvättade Vattar och flätade om manen på honom. Sen kom jenny och så red vi ut en sväng. Hoppade en del. Han börjar bli riktigt duktig på det nu. Nu ska jag försöka komma upp ur sängen och åka upp till stallet. Sen ska jag åka in till akademiska. Har kvällspass idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback