Trött

Helgen vart, ja, vad ska man säga. Lite onykter. Hade riktigt trevligt, men blev på tok för full och Chrille va så snäll och skjutsade hem mig. Martin kom inte hem på kvällen och han fick gott vänta tills jag kommit hem från stallet och låste upp. Söndagsritten igår va riktigt härlig. Jag och Jenny red till terrängbanan i sund och filmade och tog lite bilder. SEn fikade vi efteråt. Åkte ut till ön sen och jag red en sväng på Ofeigur. Han kändes lite stel och osäker, men det gick riktigt bra. Bra att rida lite olika hästar ibland. Har dessutom aldrig sett honom så tjock. Dom går på förtok för mkt bete.

Idag så försov jag mig lite så hästarna fick lite sovmorgon. Har mockat åt Vattar och Prix och sen så städade jag i min garderob i stallet. Ska snart åka till mamma och pappa och hämta lite hö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback