Måndag 6 oktober

Fick ett sms av Tina vid 9-tiden imorse. Vi tog sen en promenad i raskt tempo i över en timma. Då vi började planera för våran 10 och 25 års fest som vi ska ha i slutet på augusti nästa år. Då vi båda fyller. Så vi har ju ändå samma kompisar så att det är lika bra att sätta ihop festen. Så det lär bli årets fest nästa år! :) Mkt planerat har vi. Men vad får ni veta sen. :) Sen så kom Jenny (sambons storebrors flickvän) och hennes dotter Emmelie och hälsade på, lånade datorn, sen så åkte vi och fikade och gick på biblioteket. Och nu sitter jag här hemma. Funderar på om jag behöver gå och handla eller om jag ska laga mat. Borde kanske äta lite mer än en macka och en tårtbit :D Ikväll så ska jag och Jenny M rida en sväng och ta in hästarna för natten. Dom sover inne nu. Och Vattar är rakad och har blivit pudel. En riktigt söt en. Han tycker det är riktigt skönt, då slipper han svettas så mkt. Men han är en riktig kanon kula att sitta på nu. Jäklarns vad det går emellanåt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback