Jag oskar inte, jag kan inte, jag har ingen motivation

Etiken tynger ner hela mig, har verkligen gjort allt för att få motivation och energi. Här sitter jag med tårarna i ögonen. Jag kan inte, jag förstår  inte. Jag klarar inte den pressen, inte hålla den höga nivån längre. Det är förjävligt. DEt är inte kul. Jag orkar inte. Det är så lite tid kvar men ändå så långt. Här sitter jag helt själv. Martin är i blekinge. Får inte tag i mamma, allt är bara så ensamt. Jag klarar inte att hålla kvar mina betyg. Jag känner mig helt värdelös. Dessutom måste jag få sova någon gång. Det går inte. Jag klarar inte det här. Trodde inte skolan skulle vara såhär tung. f*n f*n f*n jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: lovisa

kom igen gumman! jag tror pa dej! snart ar det over! puss

2008-11-22 @ 09:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback