Vallfari pass

Ja, då vart det resultat av det hela.

Stilpassen
Första försöket fick jag en röd flagga och därmed ingen tid.
Andra försöket fick jag helt gröntlopp och tid ~14sek,

Totalt 1,17 och en 17e plats(/25)

Femgången
Lite passtaktig i tölten, lite rollning i traven, och drog med mig i första läggningen. Men fick 4,0-4,5 på andra läggningen. Synd att vi missade första. =( Men är nöjd iaf. Vet ej vad jag fick för placering

Totalt ~4,0

Passlöp 150m
Tur att vi kört tölt/halt massor. Gud va det hjälpte, det va en Vattar som studdsade iväg och lag sig fint i pass, höll pass båda löpen =) Kom på en andra placering och är helnöjd. =D


Är kanon nöjd med hela dagen. Och satans sån träningsvärk jag har i magen. Ellas mantra gick runt i magen. Håll emot med magen och DRIV!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback