Sista provet avklarat

Idag så skrev jag sista provet i skolan. Psykiatri- psykoser och posttraumatisk stressyndrom. Intressant men gud så mkt att hålla reda på. Idag va det även dom som var provsjuka som bara kom idag när provet skulle skrivas. Jag föstår verkligen inte hur man tänker i det läget. Men men, det är deras liv.

Idag eller rent ut sagt ikväll måste jag verkligen röja hela lägenheten. Kanske blir för/efterfest här imorgon. Man vet aldrig. Ska på studentskiva imorgon kväll. Ska bli rätt roligt.. Synd att det inte blev några bilder från OPs studentskiva. Den va riktigt rolig fakistkt. MEn gud så full jag va... *Suck*

Men men. Nya tag och ska sortera in  i garderroben nu...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt att det blir sommarlov snart! Men vad är det du pluggar egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback