Prov idag? vaddå?

Kom till skolan imorse, va helt död. Tyckte inte att klockan skulle ringa imorse. Är trött sen gårdagen. Men iaf. Så kommer vår lärare och sätter sig vid oss och frågar om vi kan provet. Jag ser ut som ett stort frågetecken?! Vaddå?! Prov idag?! Nu har jag missat ngt. Eller egentligen hade jag inte det. Jag visste ju OM det. Men... hmmm... Aja. satt mig på lektionen och skrev de få frågor jag kunde. Gick väl inte så bra. Men jag ska skriva om det imorron bitti. Läraren sa att min min kunde man betala dyrt för på morgonen när jag inte fattade eller inte komihåg eller vad det nu va att vi skulle ha prov. Men dagen har flutit på bra. Är trött nu. Ska sätta mig med psykiatriboken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback