Operation igen

Då var det dax att snitta upp bölden igen. Fick antibiotika, och det va inte lika traumatiskt den här gången. Nu sitter jag här, ont men inte ont på samma sätt. En remiss till Akademiska och kirurgen. Ska få ta bort alla körtlar som kan bli infekterade. Men epiduralbedövning. Kommer bli vidrigt. Inte vill jag ha ngn spruta in mellan mina ryggkotor. Nej fy f*n. Får inte rida förrän nästa vecka heller. *suck* och ella som skulle komma hem i helgen! =( Men men, jag mår ju bra nu iaf. Ska plugga nu. Läxförhör på osteroporos, metabola syndromet och stroke. Mindre kul. Men men, det får gå ändå.

Kommentarer
Postat av: Ella

vad tråkigt Lina!
varför kan inte kroppen samarbeta ibland bara?
Du får säga till om du vill ha "ridhjälp" i helgen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback