Är vi starka eller bara dumma?!

SKolan börjar lida mot sitt slut nu på terminen. Men, vi är bara 6-10 st på lektionerna och vi är 18 st. Var är dom andra? Hmmm.. jo, dom skiter i skolan och är hemma och jobbar istället för dom anser att det inte är ngt viktigt kvar i skolan. Men?! Jo, det är det. Kurserna är inte slut än. Hur ska dom tillgodogöra sig katastrofmedicinen vi hade idag men Challe från räddningstjänsten? Tycker lärarna ska vara hårdare med uppgifter för dom som inte är närvarande på lektionerna. Eller har jag fel?! Jag går iaf plikttroget till skolan varje morgon även fast jag hellre sovit vidare. Jag är så onormalt trött just nu. Men men. Har pluggat psykos och posttraumatisk stressyndrom ikväll så jag spyr på det. Sista provet för terminen. SKa bli så skönt när det är klart. Vi har gått 2/3 av utbildningen nu. Känns riktigt bra faktiskt.

Jag tycker vi som verkligen lägger ner tid och energi i skolan och är på lektionerna ska ha en eloge. Vi är duktiga och får ut mer av allt oxå.

Men det lägsta av allt är när man kommer till provet på eftermiddagen när vi haft lektioner på förmiddagen. dÅ sitter man ju hemma och pluggar och skiter i resten bara för att få bra på provet. f*n va lågt... dom fick dock en rätt bra pik av läraren att dom hade minsan blivit friska lagom till provet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan så förbannat jävla lågt!!!!!!

2008-05-21 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback