Uttråkad

STEG 1
Namn:
Lina
Födelseplats: BB Danderyds sjukhus
Hemstad: Öregrund
Ögonfärg: Blå
Hårfärg:Röd
Längd: 1,65
Skostorlek: 37
Civilstatus:Särbo/Sambo
Höger eller vänsterhänt:Höger
Stjärntecken: Lejon
Kär: JA!

STEG 2:
Skor som du bar idag:
Vitrosa puma gympadojjor
Dina svagheter: Tar mycket personligt
Rädsla: Mycket

STEG 3:
Första tanke när du vaknade:
Undrar hur jag ska lösa allt
När somnade du: runt 1 inatt

STEG 4:
Pepsi eller Cola:
Cola
McDonalds eller Burger King:Helst Max ;D
Adidas eller Nike: Nike

STEG 5:
Svär du:
ibland
Sjunger du:japp
Duschar du varje dag:nästan
Röker du:någon enstaka gång
Gillar du skolan:bådeoch
Tror du på dig själv:Oftast men inte just för tillfället
Kommer du överens med dina föräldrar: ja det gör jag

STEG 6:
Har du under den senaste månaden...
Rökt
:ja
Shoppat:ja
Ätit en hel ask müsli: nej
Ätit sushi:nopp
Stått på scen:nej
Skejtat:nej
Bakat:ja
Stulit något:nej

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull
:ja
Blivit kallad hora:ja
Blivit nerslagen: nej

STEG 8:
I framtiden..
Namn på barn:
Ingen aning
Hur vill du dö: bara jag slipper drunkna
Vad vill du jobba med när du blir äldre: Ambulans sjuksköterska

STEG 9:
Vilka människor du skulle ge ditt liv för:
min familj,nära vänner
Antal CD-skivor du äger:ingen aning. Massor
Antal piercings:En
Antal tatueringar:noll
Hur många gånger har du varit med i tidningen:2 tror jag
Antal saker jag ångrar:många


STEG 10:
Vart är du just nu:
Hemma hos mig =)
Har du ett fönster i närheten: Ja
Vad ska du göra imorgon:är ledig så sova länge
Vad tycker du om homosexuella:vet inte
Gillar du musik:ja
Tycker du det är tråkigt att svara på dom här frågorna:Nja

STEG 11:
Har du bra självförtroende:
Engeltingen inte
Vem ser du upp till:PErnilla, Mamma, Ella
Sommar eller vinter:sommar
Brukar du ha kul: Ja det brukjar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback