Solbränd

visst, det är underbart med solen och sommaren. Men solen tar ju så mycket nu. Var på ridkurs igår och satt ute hela dagen. Jag har bränt mig ordentligt på axlarna. Hade ett linne med brottarrygg coh nu gör axlarna ont ont ont. Inte vidare trevligt. Dessutom har jag snart bara sovit i ett dygn. Jag är så trött så jag vet inte vad. Somnade vid halv 11 igår, vaknade 7 av martin så jag skulle köra honom till Hallsta där han blev upphämtad av Niclas så dom åkte tillsammans till Grisslehamn då dom ska jobba på M/S Ekerö hela veckan. Kom hem vid halv 10, somnade sov till 1. Jenny och Oskar och Emmelie kom upp, Somnade vid halv3 igen och vaknade nu igen och skulle kunna lägga mig och sova igen. Jag är så trött sp jag vet inte vad...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du bilda klubb? Mina axlar räddades i helgen av att jag fick låna solskydd med sfp 50! ;)



Postat av: Lina

Ja, det skulle vi kunna ;) Jag missade det där med solskydd ;P

2008-06-10 @ 19:46:36
URL: http://linisen84a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback