Regn, bilder och ingen cykling hem

Cyklade från Östhammar till SNäcksjön. Tog ca 40 min. Vet ni om att hela Norrskedika är en backe? Storstädade foderkammaren idag. Blev riktigt riktigt fint. Funkar bra med att ha Ofeigur och Vattar med stona nu iaf. =) Även fast Ofeigur inte riktigt får vara med men det löser sig nog iaf. Det regnade av och till under dagen. Så jag tog bussen hem sen.


Detta mötte mig ute på ängen. Vattar, Gwendolyn, Gwenda, Frostrós och Aradis i bild.


Sen så longerade jag vattar en halv timma. Han var riktigt trött, men med det betet dom går på så skadar det inte.






Sen så tog jag ut Ofeigur på en powerwalk en sväng. Fick till lite långsam travtakig tölt i slutet=)

Ofiegur fick låna Vattars sadel idag, så jag tycker den ligger bättre och jag sitter bättre i den


Älsklingen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

så himla fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback