Dagen eller rent ut sagt natten blev inte så fullänad=(

Va jätte trött igår, gick och lag mig och somnade ganska fort. Men vaknade efter ca en timma. Mådde jätte illa, upp på toaletten och kräktes. Hallå, det är inte dax för magsjuka nu inte =( Men men, sov inte speciellt mycket under natten. Ringde på morgonen till jobbet och berättade läget. Får inte jobba imorgon heller. Man ska ha varit symtomfri i ett antal timmar, vilket jag inte kommer att hinna vara innan jag skulle jobba imorgon bitti.

Men nu mår jag helt ok. Lite ont i magen bara. Men annars är det lugnt. Va upp till stallet och var med när Perla besiktades inför Danmarks resan. Ska bli skönt för henne att slippa alla knott. Annaras har jag sovit nästan hela tiden. Kollat på Blue Wather High.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback