Mitt 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, hmmm... säkert va det något

Höll du några av dina nyårslöften?
nej, det tror jag inte

 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, martins bror fick en liten Emmelie

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
tror inte ens jag va till åland

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, skärpning på mig själv 

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Ingen aning faktiskt. alla datum går lixom ihop....

Vad var din största framgång 2007?
Framgång? hmmm... kom in på uska? 5,0 i tölt kanske?!

Största misstaget?
Den kvällen vill jag helst glömma

Har du varit sjuk eller skadat dig?
En influensa vid påsk. Red ändå femgångsprogrammet på bärbys kval *visslar lite fint* med 40 graders feber. tur att ngn annan höll i hästen

Bästa köpet?
Min nya mobil

Vad spenderade du mest pengar på?
Hästen

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det tror jag iaf

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Många som spelades på hummel i somras bla. cara mia, destination mfl.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Blandat tror jag

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, städat, hållt mer koll

Vad önskar du att du gjort mindre?
Blivit irriterad

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma och pappa och på Helsingen

Blev du kär i år?
Ja, det har jag varit ett tag nu

Hur många one night stands?
*visslar*

Favoritprogram på TV?
Scrubs

Bästa boken du läste i år?
Harry Potter och dödsrelikerna

Största musikaliska upptäckten?
Inte specielt intresserad

Något du önskade dig men inte fick?
Ett sto?

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Tror att jag va hemma och tog det lugnt,. Jag va i stallet iaf

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
hmmm... ngt finns det säkert.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Partypingla ;P

Vad fick dig att må bra?
Martin, Sandra, Vattar, Flisan, Angela

Vilken kändis var du mest sugen på?
Va?

De bästa nya människorna du träffade?
Ingen tror jag



Bästa:

Konserterna: Va inte på ngn. Räknas Globen Horse show?
Skivorna:ingen aning
Låtarna:  Ett par stycken
Film: Harry Potter kanske
TV: Scrubs
Bok: Harry Potter
Resa: blekinge
Dryck: Xider Summer Edition Strawberry Desire
Mat: Jaktens kebab med bröd kl 02,30
Te:Citrus
Fest: Hummel med Sandra
Årets YouTubeklipp: oj, kollar inte så ofta

Trend: hmmm...
Roligaste: 6 liter vin på två timmar
Tråkigaste: Att en vän inte mår så bra
Jobbigaste: orka
Lättaste: Att veta att jag älskar mina nära
Svåraste: Att inte lyckas bli bakis
Självklaraste: Att jag älskar min pålle! :)image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback