Klockan rinner iväg

Klockan är 22.20, här sitter jag, har inte gjort mkt sen jag kom hem. Men det börjar bli dax att sussa sängen. Men nu är den stora frågan om jag ska duscha ikväll eller imorronbitti. Det är ju samma tid det rörs om. Men men. Sen har jag ett större problem, jag tycke rinte att jag har några kläder att ha på mig. =( Visst, jag har fina kläder, men mkt sommarkläder. Och inga pengar just nu, men jag väntar på ett paket från H&M som bör komma om ngn vecka. Lite nytt iaf. Och nästa fredag får jag lite pengar igen. Har jobbat lite extra under julen så då blir det till att shoppa lite. Har även 800kr kvar att betala på glasögonen. Men men, den här månaden får jag iaf lite pengar, vilket jag inte fått i december, så nu kan jag göra lite mer än att bara snåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback