första skoldagen

Igår så va första skoldagen på andra terminen. Fatta, har lixom redan gått en termin. Bara två terminer kvar. Men gud så roligt det är. Har redan läst arbetsmiljö och säkerhet, så på tisdagar går jag bara mellan 12-15. Fatta tokskönt!

Våra älskade lärare va inne hos oss igår och pratade om den frånvaron som va förra terminen, dock känner jag mig inte träffad. Va borta en halv fredag då det va globen (just det ska uppdatera dom bilderna oxå) och sen en psykologilektion då jag hade feber. Medans andra va borta mkt mkt mer. Dom som inte va med på infekitonssjukdommar kommer få ett helsicke rent ut sagt. Hur mkt frågor som helst kommer dom att få!

Trodde helt ärligt att jag skulle bli magsjuk igår, men jag klarade mig *puh*

Nu är det dax för lite frukost, sen fixa iordning sig och åka! Ska ner och köpa busskort oxå.

Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback