Vattar

Egentligen, varför är jag så orolig att ngn "fel" ska rida honom? Men det kan nog ha berott på att efter han gick på turridning var förjävlig att rida.

Så... jag har funderat på vilka jag tycker är ok att rida honom...

*Ella
*Matilda
*Olivia
*Sandra
*Linda, ellas kompis
*Och naturligtvis den tränaren jag rider för

Tror inte att det är några fler faktiskt. Jag vill verkligen inte att han blir som förra gången. Jag är så rädd för det. Fast egentligen så är det väl inte så farligt?! Eller?!

Ska fixa en träningsbok till stallet nu iaf så jag har mer koll, mkt på mig själv. Men om ngn annan rider honom oxå. Jag vill veta, det är ju min guldklimp. Älskar och är så rädd om honom.

image125
Mälardalsmästerskapen 2006- femgång- vi ska ta oss till SM!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Får inte jag rida honom??? :D

2008-03-29 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback