Sitter i skolan

Sitter i skolan och har letat lite efter info om astma. Ska göra grupparbete i medicinsk grundkurs i skolan. Har håla nu men dom andra har data så jag sitter i datasalen och tråkar.

Så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite.

Skolan:
Funkar bra! Fick VG+ (39,5/45) på psykologiprovet och fullpott på MVG frågan. Är nöjd men jag hade kunna få bättre om jag inte slarvat på G frågorna. *suck* Men sånt är livet.
Fick VG på medicinprovet, huden och cellen. Hade prov igår på skelett och muskler. Va en muskel jag va lite osäker på, så jag hoppas att det går bra iaf. Fasiken vilka höga krav man har på sig själv. JAg vill ju iaf ha VG i alla ämnen. MINST iaf!
Socialomsorg förstår jag mig inte ens på Helskumt ämne. MEn men. Tänker man lite och smörar för läraren så kan det nog gå bra tillsist! =)
Vård och Omsorg funkar det med, rätt kul iaf. Har prov på fredag på Hygien och Smittspridning. F*n måste plugga. Kan ju inte misslyckas på det provet!

Har en jätte gullig klass. Vi har helkul. Men några utav dom skulle man kunna klara sig utan. Märks att klassen är uppdelad i olika grupper. Vi är 5 st i den gruppen som jag går i.

Carola - Hästfantas! Underbart att ha en like! Har humor och är helrolig att umgås med. Men man kan ändå ha djupa samtal med henne! =)
Ida - Samma ålder som mig. Frisör från början. Har mkt att babbla om och är helrar!
Jenny - fembarnsmamman, som är hel go och omtänksam. Härlig att umgås med och är alltid orolig inför proven! Men ingen kommer att döda dig Jenny =)
Kristin - Har en dotter på 1 år. Go och rar tjej med humor. Henne kan man prata om allt med.

Och sen är såklart jag med i den gruppen. Och riktigt roligt har vi!

Snart är det dax för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback