"Har du attitydsstörning eller?! Kan du jobba i grupp?!"

Öhhh... NEj? Öhhh... JA!

Jäkla idiot. Bara för du har gått data och inte vet hur man använder papper, sax och lim och gör ett kollage?!

Vad i helskotta är egentligen en attitydsstörning?

Fattar inte?!

Hade grupparbete i skolan, hur vill du att ditt ålderdomshem ska se ut, gör ett kollage.
Naturligtvis hamnade jag i samma grupp med dom två som HATAR detta. Medans jag tycker det är helkul! =)

Killen i gruppen tyckte att sånt kunde man ägna sig åt på dagis. Men jag sa att det här tyckte jag va roligt medans ngt som han tycker är kul (typ ngn annan uppgift) tycker jag är hur tråkigt som helst. Att man får ge och ta för att kunna jobba i grupp.

Men men. Iaf. Satt och jobbade med arbetet idag.
Och han sa ngt och jag frågade "vad det x du menade" (kommer inte ihåg exakt). får tillsvar : "Måste du märka ord hela tiden?!"
Jag:" Förlåt då"
HAn: "HAr du attitydstörningar eller?! KAn du jobba i grupp?!"
JAg: "Öhhh... NEJ... Men jag kan jobba i grupp, jag undrar vem som inte kan det?!"

Sen blev det tyst och jag argumenterade inte mer. Tyckte mest synd om honom eftersom han verkar störa sig ngt grymt på mig eftersom jag tycker det är kul att klippa och klistra och är possitiv till det arbetssättet. MEn det tyckte då inte han att jag skulle vara.

ATt man inte kan gå in med en positiv attityd och sen så får man höra att man har en attitydsstöringn bara för aatt jag inte passar in i hans perfekta "MVG-liv" *host host*

Tur att jag har mina älskade vänner iaf! =)
Tråkigt för han att han inte kan acceptera olika människor, kul när man ska "bli chef" stackarn

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det finns mycket konstiga människor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback