När ska man egentligen göra ngn nytta?

Har typ inte gjort ett skit idag. Inte många knop alls. Förmiddagen spänderade jag framför Buke. Sen lagade jag lite lunch korv och linsgryta. Åkte upp till stallet, red Vattar och Thori. Fodrade, mockade och sopade hela stallet.

Okej, lite har jag väl endå gjort idag, Men det känns inte så mkt.

Hästarna skötte sig jätte bra på ridturena idag. Tog i lite väl mkt när jag skulle sitta upp på Thori (är ca 1dm högre än Vattar) så jag höll på att fara av på andra sidan. =) Hur man lyckas ibland.

image79
Älsklingen från i somras <3. flisan som har tagit bilden.

Kommentarer
Postat av: Anna

rätt skönt att bara ta det lugnt o inte göra någon som helst nytta ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback