Mörkt

det är mörkt mörkt mörkt, nu på morgonen. Tror att det är mitt i natten när man vaknar.

Naturligtvis tänkte inte jag när jag skulle ställa klockan igår. 06,00 blir nog bra. ska ju gå upp 06,30. Kommer på efter första snoozningen imorse att; "j*vlar- jag skulle ju åka halv 7". Inte mkt att göra åt. Gick upp i mörkret, klädde på mig, sminkade mig ytterst lite och tog ett äpple i handen.

Skulle åka till bestikningen med släpet till Östhammar. Men bromsarna tog ojömnt så det blir ombesiktning. Aja. Det är bara att justera sa pappa så det är lugnt.

I helgen så är det marknad och Peter kommer på lördag och skor *äntligen*. Vattar skor sitter så himla löst.

Nu ska jag sova en liten stund och sen ska jag till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback