Helgen!

I helgen träffade jag Carolina som jag inte sett på åratal! Helt underbart! =) Det lever jag fortfarande på.
Åkte till stallet och gick på promenad med Vattar. Underbara sötnosen!
Va ute på Helsingen en sväng på söndagen och sen åkte vi till Uppsala till Martins mormors lägenhet och donade lite inför försäljningen.
Malou ringde i söndags och bad mig om hjälp med fodring när dom ska åka till tailand. Och visst, det ska jag fixa två dagar! Lite mysigt att komma tillbaka.

Idag har jag varit på jakt efter stallplats och ska åka och kolla på ett ställe som låter jätte bra på lördag! Dock är det inga islandshästar men det kan nog gå bra ändå! =) Och ligger mkt närmare än Forsmark, nog för att jag trivs bra, men det finns inte mkt ridmöjligheter och ingen paddock, så det här blir nog jätte bra! Kommer sakna Kerstin och Eva väldigt mkt! Men dom finns ju inte så långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback