Carolina!

Min älskade Carolina Rung!
Kommer du ihåg första gången vi träffades hemma hos Kalle när vi var sisådär 11år?! Usch, vi skulle inte vara kompisar alls.

Men så, du blev min bästa vän! Och du hjälpte mig så mkt! Kommer du ihåg campingsemestern hemma i eran trädgård? Eller hindrena vi byggde till "hästarna". Vi lekte så länge du och jag!

Även fast det var många år sen vi träffades nu, så kommer du alltid vara min bästa vän! Alltid Allltid Alltid!

Kommer ALLTID att finnas för dig! Det vet DU!

Älskade Carolina Rung, du är den underbaraste människa, vän och själsfrände som finns!

Jag saknar dig så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Ida

vad gulligt ^^

Postat av: Carolina

Tack min kära vän. Jag saknar det liv som vi hade då. Vi har verkligen gjort mycket kul tillsammans och minnena av alla dessa fantastiska sommrar kommer aldrig blekna. Du kommer alltid finnas med mig.

Tack min kära vän.

2007-10-11 @ 08:36:52
URL: http://carolinarung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback