Sandra, bakis och allmänt glad

HAr haft en underbar helg! Sandra kom! Men helgen inleddes med att jag red en sväng på vattar i fredags, och satan så bra han gick i tölten. Sådär bra har han aldrig gått. *lycka* I skritttempo, jobbandes igenom i varje steg och världens auktion. Syndd att ingen såg oss.

Vi fick lägenheten ommålad i förra veckan, så jatg fixade och donade med det i fredags. Sandra kom i lördags och vi gick ut påm Bowlan och hade så jäkla kul! =) Full som en liten kastrull vár jag, men jag hade grymt kul! I söndags va jag hur bakis som helst, men jag och sandra tog oss upp till stallet en stund och gick på promenad med Vattar.

Helgen har varit hur bra som helst.

Nu: middag
Sen: plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback