Dygnet bak och fram ut och in, eller kanske inte men iaf...

  • Skulle brodda Vattar igår, antingen för stora eller för små broddar...*morr*
  • Åkte av ponnyn (nej, han är egentligen en häst men just för tillfället är han en ponny)
  • Ont som satan i höft och lår
  • Vaknade imorse av sendrag i benet så jag skrek rakt ut
  • Bussen gick 3 minuter förtidigt imorse (fatta 3 minuter det är ju en oändlighet!!!)
  • Bilen var insnöad, får inte upp förardörren, klättrar in på andra sidan
  • Typ ingen bensin i bilen
  • Skulle pluggat det lilla sista på bussen (ja, och så blev det ju, eller inte)
  • Sminkade mig klart.... förutom mascaran
  • Skrev prov på hjärtat och cirkulation, halva provet gick jätte bra
  • Lyckades tappa bort min vattenflaska i väskan... hmmm...
  • Hade diskussion i grupp på soc. omsorg idag. Läste en text och jag var helt säker på att Maria var 17 och gick på gymnasiet, dom andra i gruppen undrade var jag läst det ngn stans. Men jag var tvärsäker på att det stod i texten, vilket det inte gjorde... hmmm... hjärnfunktion noll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback