Somnade och vaknade av ösregn och en solstrimma

hur konstigt kan det vara egentligen?!
Det bara öste ner med regn. Vi bor ju i taklägenhet så de e takfönster och låte hur mkt som helst när det regnar.
Men det jäkliga va att det va en solstrimma som irriterade mig oxå. Himlen va helt klar. Rätt konstigt. Men men. Nu e jag vaken iaf. Somnade på soffan i två timmar *ooops*

Har varit i stallet. Det va varmt och skönt. Red i bara t-shirt. Första gången i år. Jobbade Vattar på banan med lite "Ella övningar" Han gick väldigt flott bitvis. Men han va inte riktigt med på noterna så han reste sig två gånger. Han blir lätt arg när det blir jobbigt. Men efter den "utargretionen" gick han jätte bra resten av passet. Nu gäller det bara att få ner huvudet lite på honom. Han har gärna huvudet alledeles för högt, även fast jag rider med riktigt låga händer. Men det släpper bitvis. Så det kommer nog att gå bra tillslut.

Ska göra lite fruktsallad nuoch öppna fönstret *om jag orkar* jäskligt varmt.... *puh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback