Oj, nu har jag varit slarvig här ett tag...

Det har hänt mkt nu.
Olivia har hoppat Vattar och båda skötte sig exemplariskt.

I helgen så började jag med att åka till Gävle med Sandra och hennes kompis. Kom hem med lite kläder, skor, bikni och lite hästgrejor.

Sen åkte cyklade vi till Bastuvik och åt räkor och drack öl/cider.

Lördagen va vi på Helsingen och jag och Svenja målade brädor. Gick över till Göran och Gunilla och fikade.

Lördagskvällen bestod av party på hummel och seglarbaren. Riktigt trevlig va det och jag va riktigt kalas. Blev dock ej bakis.

på söndagen va jag och martin i lavarö och fixade klart det sista på släpet. Riktigt fint blev det. Ska komma ihåg kameran så ska jag lägga in bilder.det enda som saknas är övre luckan. Som ska fixas nästa vecka. så det 19 ska den besikatas.

Jobbade igår och va på barnhabiliteringen. Riktigt roligt faktiskt. Idag så har jag varit i stallet och longerat och fodrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback