Heldag med hästarna och nytt köpcentrum! =)

Var i stallet vid 9 imorse, tog in och fodrade hästarna. Peter kom vid 10 och skodde och verkade. Vattar blev riktigt fin i fötterna.

Sen skulle Peter upp till Kerstin i forsmark och sko deras hästar så jag åkte upp och snackade lite skit med Kerstin och fikade. Vilket va riktigt trevligt.

Vattar har fått ett par dagars vila efter helgen.
Va på Gyda kval och red femgången som för övrigt gick åt...... Men T2an går riktigt bra och vi fick med oss en grönrosett hem. =)

Flisan, Angela och Freyr kom hit på lördag kväll, freyr fick stå på snäcksjön tillsammans med Vattar. Sen åt vi jakten, kollade melodifestivalen och sen sov vi.

vid 7 bar det av till Gävle och resan gick riktigt bra! Och tävlingen med. Förutom för Flisans del som fick 5,5 5,1 och 3,6. Hade hon fått högre av 3,6domaren hade hon kvalat till A-klass. *morr* vilken j*vla dommare. Vissa dömmer j*vligt konstigt. Men men. Håller tummarna för henne på nästa tävling.

Åkte till Coop och ZimZalaBim som öppnat i Östhammar. Jätte fina butiker och billigt! =) Införskaffade mig en ny plånbok. =)

När jag åkte från Kerstin till Östhammar mötte jag Olivia på vägen och jag vände, plockade upp henne och skjussade hem henne. Annars hade hon gått 3 km. Verkade som hon va väldigt tacksam över det.

Snart e det sängen som gäller och imorron ska jag jobba 14-21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback