E du alltid sådär söt?!

Vilken kommentar man kan få.
Va på Hummelgrund med Jessica på valborg.
Va precis sådär lagom onykter.

Igår så va jag och Martin i stallet och fodrade. Sen åkte vi och böt däck på transporten som jag ska låna på lördag. Då är det dax för Freyfaxi kval. Ska tävla femgång och T2. *håller alla tummar*

Va hos mamma och pappa idag, skulle åka bussen hem vid 18,40. Först så satt jag mig på sthlms bussen, hoppade av en station senare. Men sen kom ju aldrig Östhammars bussen. Den kom vid 19,50 så jag va jäkligt kall och frussen. Men vid halv nio kom jag hem.

Har ätit lite pumpa frön och druckit lite bubbelvatten.

Imorron börjar mitt nya liv. Ska börja cykla till stallet. Undrar hur det kommer att gå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback