Lista som jag snott av Ella ;)

Namn: Lina
Smeknamn: Linis, Linus
Födelsedag: 23 augusti
Födelseort: Södermalm
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Röd
Pluggar/Jobbar: Jobbar som personlig assistent till en tjej på 7 år
Familj: Mamma, pappa och lille bror, sambo och häst

FAVORIT...
Färg: Turkos å gul å rosa
Plats: Sängen och i stallet
Land: Cypern (räknas det som land?)
Spel: The settlers och Risk
Drog: Nädu!
Film: Prinsessas dagbok 1 å 2 för tillfället
Djur: Häst
Affär: öh....
Serie: uggly Betty
CD: Cascada Everytime we tuch går hett i bilen just nu
Café: Adas Kaffestuga
Skor: Mina beiga och rosa pumpadojjor
Internetaktivitet: Bukefalos och msn

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Absolut
Gnälla: Jodå...
Skrika: Japp
Sova: Ja, pådagarna och på nätterna
Ha ångest: inte allt för ovanligt
Skada dig själv med flit: nej det har jag inte!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Näj!
Drömma mardrömmar: Ja, det händer
Drömma sexdrömmar: Händer....
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: Måste man försöka?
Klä dig i svart: Beror sig på...
Gå till kyrkan: Händer
Gå i skolan: nej
Röka: Nopp
Ha sex: Jopp, på helgerna
Ljuga: Det händer om jag måste
Hata folk: Om jag måste så ja
Lita på folk: Ja, ibland för mkt

NÄR...
Åt du senast: runt 18
Läste du en bok senast: Igår kväll
Var du på konsert senast: Gyllene tider 2005
Köpte du något senast: Japp. Mat på konsum
Svor du senast: idag kanske
Sjöng du senast: kommer inte ihåg
Klagade du senast: idag
Är det sommar: Maj-Aug

VEM...
Saknar du: Min älskade vän Carolina
Vill du döda: inte en aning
Rörde dig sist: olivia
Vill du slå: ingen vad jag vet
Kysste dig sist: Martin
Vill du kittla: Martin
Kramade du sist: Martin?!
Vill du prata med: Många
Skrek du på sist: Har ingen aning....
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: ingen aning
Vill du bli galet full med: hmmm... tåls att tänka på
Gjorde dig riktigt glad senast: Min älskade häst
Fick du sms från senast: Ella
Ringde dig senast: Malou

HAR DU...
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: Nja
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Skadat någon: ja... råkade nypa martin lite för hårt i helgen
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: nepp
Några piercings: Öronen och naveln
Några tatueringar: Nopp
Egen dator: Jepp
Gjort bort dig rejält: Självklart
Bra självförtroende: På utsidan ja, insidan nja
Komplex: mmmm...
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, min pojkvän
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: Jo
Blivit kär i någon på nätet: Joooo
Dumpat någon: nej
Blivit dumpad: jo....
Velat vara otrogen: nej
Varit otrogen: ja
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: jopp
Rymt hemifrån: ´Jo det har .jag
Tuttat eld på nåt: jopp
Gjort något olagligt: Ja.

HUR...
Går du: Med två ben
Svarar du i telefonen: Lina
Fördriver du tiden: datorn.... stallet
Mycket pengar har du: alldeles för lite
Tjänar du pengar: lite
Bäddar du sängen: nopp
Ofta diskar du: För sällan
Ofta städar du: När det brhövs
Går det på jobbet: Bra!
Många stör du dig på: Nån finns det väl alltid
Ofta träffar du din familj: Nån gång i månaden
Mycket äter du: För mkt.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback