Min garderob

Det har varit ett totalt kaos. Men nu börjar jag få ordning på det hela. Har satt in fler hyllor och stänger så nu hänger alla mina tröjor. I färgordning oxå! Riktigt snyggt börjar det bli. Måste fixa en till stång bara! Sen så får jag upp allt. Har varit på IKEA idag och köpt 60 (!!!!!) =O Galgar!!! Men det behövdes. Har inte ens fått upp alla kläder än, har massor i tvätten oxå. Så imorron ska jag till svartbäck och fixa en stång till, sen är det tvättardag! Så ska jag få riktigt fin orndning!

Vi vred på garderoberna och fick helt plötsligt en HALL! Ett helt nytt rum blev det! Jätte häligt!! =)

Bildbevis kommer när jag har kameran hemma, den ligger i Lavarö för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback