Att saker försvinner så lätt

Vad konstigt det är egentligen. Att ett ting bara försvinner. Mkt märkligt. Jag är nog drottningen på att tappa bort grejer och mig själv ;P Saker bara lixom försvinner.

Som den där gången när jag har en karta med mjölktabletter som jag håller i handen i bilen, ska stoppa ner dom i väskan, men ngn gång på vägen mellan handen och väskan försvinner kartan med tabletter. Mkt märkligt. Letar genom hela väskan och bilen och har då inte ens öppnat ngn bildörr. Detta är fortfarande ett mysterium för mig. Mkt märkligt.

Eller när kontokortet försvann i plånboken. Också mkt märkligt. Men naturligtvis så hittade Martin det senare, i min plånbok, i ett fack som jag inte visste att den fanns.

Idag så ringer Sandra och hon har tappat bort sitt körkort. Spinger ner i bilen och letar. Men hittar inget. Funderar och funderar. Hon kommer ju inte ihåg när hon använde det senast.

Visst är det märkligt att saker försvinner och inte vill hittas? Dom kanske försvinner till en annan värld?! Vad vet jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback