"vill du klappa min mus utan päls?!"

Jadu... Hur sjutton kan man få till det att det är en armbåge?
E man lite på lyset och klockan är 3 på natten så kanske det inte är så konstigt?!

Lördagskvällen började med att jag och Sandra åt tacos, duschade och fixade oss innan vi skulle ut och göra stan osäker ;) Sen bar det av til Hummel. Party som tusan! Oj vad vi dansade och hade kul! Fast DJ:n va värdelös, kunde integöra övergånger för fem öre mellan låtarna! *Suck*

Sen kom Martin över till Öregrund då han hade varit på privatfest för MAlin som fyllde 18!

Sandra jag och Martin sov i våran 120 säng. En aningens trångt kanske... Men jäklar så kul vi hade.

Bilderna nedan får tala för sig själva...

image56

image57

image58

image59

image60

image61
Jag fick oxå plats på högra sidan....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback