Kan inte sova!

Vet inte hur allt ska gå ihop sig i kväll. Trött som jag vet inte vad.
Försökte sova men först fick jag ett sms. Sen så kliade det inte handen. Mkt irriterande. Men gud så trött jag är. Och har typ inte ätit så mkt. Men men. Ska hämta Sandra med halv 5 färjan. Sen åker vi upp till Snäcksjön en sväng. Ska passa på att ta med mig kameran oxå. Vill ju ha lite bilder på den lilla. Ska ut till Helsingen sen och äta middag. Sen e det hummel som gäller. Imorron kommer Flisan och Angela till Snäcksjön med trailern och hämtar mig och Vattar. Freyr och Vattar får åka tillsammans. Då behöver inte jag hålla på att låna släp och så. Jätte bra! Funderar på att ta ut sadel och sånt idag! Martin ska köra ut oss sen med färjan. Kommer bli två kanon veckor! Men kommer sakna Snäcksjön hur mkt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback