Gårdagskvällen och dagensmorgon

Började kvällen med att åka ut till Helsingen. Åt middag som Sarah lagat. Åkte upp med 10 färjan. Sminkade mig och drack lite innan jag och Sandra gick ner till hummel. Dansade och träffade lite folk. Drack lite mer. Martin kom över tillsammans med Manfred. Han stötte som fan på Sandra. Vart riktigt irriterad på honom eftersom han har flickvän. Manfred va på väg in i ett bråk så jag gick emellan och sen så tryckte jag bort honom därifrån. Han kom aldrig i bråket som tur var. Skulle sen gå med Martin till SeglarBaren men de visade sig att dom va på Jakten istället. Träffade Malin och berättade hur Manfred hade bettätt sig. Hon vart ledsen men uppskaddade det helt och hållet. Fick en Kram tom. Bad Martin ringa Sandra och säga att jag väntade på henne på jakten. Men hon hade inte sett mig där så hon hade gått hem till mig och hämtat sina grejor. Hon va på färjan när jag ringde. Pratade även en stund med Malin som inte va så jätte glad. Sen så gick jag och lag mig. Martin ringde vid fem och sa att dom hade kommit hem. Gick upp, tog en Ipren och sov en stund till. Vaknade vid sju. Lag mig i soffan istället, mkt skönare för min onda axel. Sen så skicka Flisan mess och sa att dom va på väg. Skulle komma upp till Snäcksjön vid 1. HAr även kollat vädret åt Martin så han vet när han ska börja slå! Men skulle regna i eftermiddag så vi slår ikväll. Kör ut hästarna nu på tidiga eftermiddagen. Tänkte nog kanske rida idag. Vattar hade rikitg mkt energi igår när jag longerade honom och skritt va en onödig gångart. Sen så badade vi två i Snäcksjöns ljumna vatten. Det va riktigt underbart! Ska åka upp till stallet snart och packa lite. Hoppas hoppas hoppas att Vattar går i trädgården så jag inte behöver leta så mkt. Drömde förrsten inatt att Glod fölade, så vem vet... Inte jag iaf.

Har precis duschat, tagit en Ipren och ska packa lite. Lovar att uppdatera med lite bilder och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback