Allt händer för fort

Hinner ju inte med dagarna längre. På dagen är det arbete som gäller, och på kvällarna hästarn. Jag och Flisan har ridit endel och igår va min häst GALEN! Samlade endast med sätet och inget i handen men lik f*rbannat så studsade han och grejade. Men han gick j*vligt flott ett tag. Han börjar kännas mer och mer stabil i tölten nu. Men han har blivit rejält taggad av att gå tillsammans med Freyr. Dessutom har vi fått bort lite mage på dom nu. Dom går i hage med lite mat och får hö och kraftfoder. Känner mig jätte dålig på att ta bilder. Men ska försöka i veckan. Får lura ut Martin på åkern. Så får vi prova hans nya kamera och se om den funkar. Men det tror jag väl att den gör. Gud vad jag svamlar nu, men jag e jäkligt trött och ska först till naprapaten imorronbitti och sen jobba. Har verkligen ingen lust men men. Och ingen sommar blir det heller. *suck* Men men.

Sov dax nu!

Är förresten på ön för er som vill veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback