Idag så är jag kär...


Va i stallet idag, Vattar blev skodd igår så jag tänkte att jag skulle känna lite på honom...
Åhh... Vilken häst jag har! Han är helt underbar...

ville länga sig i skritten och frustade sådär mysigt.... Han bara trvides så bra! Och jag med! Sen så töltade han helt taktrent och med bra undertramp och aktiv i bogen! Det va såååå härligt...
Sen så skulle jag prova och galoppera, han tog skänkeln väldigt bra och fattade vrekligen galopp. Den var lugn och bara rullade på... Det va så mysigt!!!

Sen i slutet av ridturen kände jag att han ville länga sig, och jag gav han lite mer tyglar och lutade lite fram... Å han gick över i stabil trav. Kunde tom korta upp honom lite i traven... Det brukarjag inte kunna!!!

Tusan! Idag är jag kär! Jag älskar min häst!!!

Vattar galopp april 06
bilden är tagen i april 2006.... det har hänt mkt den dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback