Första raderna

Lina?
Ja, det är nog jag.

Men vem är jag då?!
Ja, det kan man nog egentligen undra....

Det vanliga är att man har en presentation om sig själv, kör en rent av tråkig:
Ålder 22, 23 i år... alltså 84a
Bor... 38 trappsteg från systembolaget...
Bor jag själv? Nja, möjligtvis i veckorna... Har en karl som kommer hem på helgerna
SAmbo? Javisst, min underbara martin...
vad gör jag? typ inget just nu, tillhör dessa procent som inte gör så mkt. Typ arbetslös med andra ord. ;)
vad brinner jag för? ja inte är det städning iaf. Jag har min underbara häst vattar från helsingen. Självklart är det en islandshäst....

Vattar min älskling
Vattar från Helsigen januari 2007

Lina å malin
Jag närmast hitåt.... malin i bakgrunden... party party!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback