Flisan är underbar

Satt och prata med henne på msn.
Skojade lite om att hon skulle sitta vid "skylten" om ngn viss slog henne i dressyren.
Men sen så skulle hon rida kurs i helgen och då sa jag att du ska väl skryta på buke så alla ser vad duktiga ni är. Men då ville hon hellre sitta vid skylten en vecka istället. Vi hade kommit överens om att man va tvungen att äta knäckebröd hela tiden då, utan vatten lite jobbigt. Men sen så påstod hon att hela havet var fullt av fisk. Fast vi hade ju en fisk förra sommaren som va våran kompis, och naturligtvis skulle Flisan klappa honom förra sommaren. Så han e våran kompis. Så hon kunde ju sitta och prata med honom hela tiden. Fast vi kom ju på att han inte va så pratglad. Men sen kom Flisan på att under den veckan hon skulle sitta där skullle hon helt klart bestämt lära sig att andas under vattnet. Och det va det bästa skrattet på länge!!

Underbara Flisan

Vet inte om det är så kul för er men jag skrattade så jag nästan kissade på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback