en liten lista på sommarens bedrifter eller ngt

*Varje helg på hummelgrund med sandra
*DAnsat häcken av ett antal killar
*Fått 100kr för att jag hade snygga tuttar
*Ramlat in hos grannen klockan halv 4 på morronen tokledsen och trodde att ngn snott min nyckel som låg på det stället som den skulle  Glömt kvar skor och örhängendär
*Fick in Flisan 16år på Hummel (20års gräns)
*Supit ner pv:s storebrors sambo som inte druckit sen hon vart gravid för 1½år sen
*Åkt massa båt med massa sprit och dyligt
*Har varit tvärsäker på att jag skulle få i mig 6 liter vin, vilket inte lyckades så bra
*Spelat en massa volleyboll och därmed fått blåmärken på tuttarna
*Vaknat upp hemma utan att jag vetat hur jag kom hem
*Tryckt upp en kille mot väggen så han inte hamnade i bråk
*Haft en massa skumma blåmärken på kroppen, har dock ingen aning om vad jag gjort
*Legat på en brygga helt själv och kollat på fyrverkerier
*Åkt Gräsö Runt och var tvärsäker på att jag skulle DÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback